Embalaža je prva reč ki jo pri nakupu opazimo

Pred kratkim sem se srečal z nalogo, da sem moral oblikovati embalažo za določene izdelke, ki smo jih s podjetjem želeli spraviti na trg in v trgovino. Te artikle pa je bilo potrebno seveda spraviti v ustrezno embalažo, tako da se jih je lahko kompaktno shranilo, ter pripravilo na skladiščenje in razstavo na policah trgovine.

Ko pa sem se srečal s to nalogo, pa sem takoj vedel, da to ne bo tako enostavno, kot se na prvo misel zdi. To pa namreč zato, ker je embalaža prva reč, ki jo opazimo, ko se odločamo za določen nakup kakšnega artikla. Zaradi tega, pa sem moral še kako dobro premisliti, kako bom to embalažo oblikoval, kajti vedel sem, da bo izgled le te ključen za to, da bo prodaja izdelkov čim boljša.

Poleg samega dizajna in estetske lepote embalaže, pa sem moral paziti tudi na določene reči, katere sem moral nujno spraviti na to embalažo. Zakonsko namreč velja, da mora embalaža vsebovati podatke, kot so ime in funkcija izdelka, seznam sestavin, rok uporabnosti, ime in naslov proizvajalca in distributerja, ter razna opozorila. To pa je bilo zelo pomembno, saj v kolikor bi na kaj pozabil, bi naše podjetje lahko naslovile tudi razne tožbe, tako da je bilo res nujno, da je bila embalaža v skladu s vsemi pravili.

Embalaža je prva reč ki jo pri nakupu opazimo

Tedaj, ko pa sem vedel, kaj vse bom moral dati na embalažo, pa sem se lahko lotil oblikovanja. Prej sem najprej premislil, za kakšno embalažo bi se sploh odločil, kar se tiče materiala. Tukaj pa se mi je zdela najbolj primerna, kartonska embalaža, z plastično sprednjo stranico, tako da se je lahko videlo v samo embalažo.

Po vseh detajlih in pa končnemu oblikovanju, pa mi je le uspelo ustvariti popolno embalažo za te naše nove izdelke. S to pa smo lahko bili nato prepričani, da je v skladu z vsemi pravili in pa da je zadosti privlačna, da se bodo stranke za to zanimale.